Rozhovory se zaměstnanci TrustPay– Martin Halgoš, Deputy Head of Operations
V našich blozích vám představujeme členy TrustPay týmu.
Tentokrát jsme vyzpovídali Martina Halgoše, Deputy Head of Operations.
Jak dlouho pracuješ v TrustPay a jaké byly tvoje začátky?
Nastoupil jsem v dubnu 2022, takže v TrustPay pracuji něco přes dva roky. Začínal jsem na pozici Junior Payment Specialist, bez jakýchkoliv předchozích zkušeností v e-commerce.
Začátky byly náročné, protože každý den byl plný nových informací, ale s pomocí úžasných kolegů jsem se naučil veškerou „operační“ agendu během krátké doby a po čtyřech měsících jsem už zaučoval nováčky já.
Co tě každý den motivuje přijít do práce?
Do práce mě motivuje práce 😀 Považuji se za jednoho z těch šťastlivců, kteří našli práci, která je baví a naplňuje. K tomu přidej skvělé kolegy, nyní už i přátele, a máme vítěznou kombinaci, která člověka ráno povzbudí k tomu, aby se do kanceláře těšil.
Pomohla ti práce v TrustPay objevit oddělení nebo pozici, která tě skutečně baví?
Jak jsem již zmínil, práce, kterou dělám, mě baví, a je tomu tak od samotného začátku. Na začátku roku jsem se stal také vedoucím oddělení Customer Support, což pro mě byla nová výzva, protože jsem musel na problémy nahlížet z nové perspektivy. Dnes tedy vedu dvě oddělení, Operations a Customer Support, a nemohl bych být vděčnější za lidi, kteří jsou součástí těchto týmů.
„TrustPay nejsou jen kolegové, ale z velké části i přátelé„
Co bys doporučil někomu, kdo zvažuje práci v TrustPay?
Poslat životopis co nejdříve, protože možná čekáme právě na tebe. Ve firmě umí ocenit šikovnost i zájem o řešení problémů. Sám jsem si myslel, že jako nekvalifikovaný absolvent nemám šanci dostat se do firmy jako je TrustPay, ale zkusil jsem to a díky snaze se zlepšovat mi je umožněno kariérně růst.
Jak vypadá běžný den na tvé pozici?
Každý den je jedinečný, ale zároveň obsahuje rutinní procesy, které mi vyhovují a přinášejí takové to vnitřní uklidnění, že všechno je, jak má být. Ráno kontroluji stav systémů, plateb, výplat a účtů, procházím e-maily a sleduji dění, protože vždy se něco děje a je třeba to (nejlépe hned) řešit.
Zároveň jsem začal kontrolovat releasy našich interních systémů, což je také časově náročné, protože releasujeme každé dva týdny. Jsem také k dispozici ohledně otázek od operátorů, supportu i jiných oddělení. Den většinou končím závěrečnou kontrolou e-mailů a poznámkami, co se daný den vyřešilo a co je ještě třeba dokončit.
Co je pro tebe na současné pozici největší výzvou a co se v týmu změnilo od tvého nástupu?
Pojem největší výzva je celkem relativní. Když jsem začal řešit v rámci oddělení operations agendu bank, byla to v tu chvíli pro mě největší výzva, následovalo to, když jsem se začal účastnit callů s našimi partnery, další výzvou bylo převzetí oddělení Customer Support a aktuálně je to moje nová pozice Deputy Head of Operations a s ní související procesy a odpovědnost. V týmu se změnilo asi jen to, že jsou dva 😊 Naštěstí je atmosféra v týmech velmi přátelská a otevřená po celou mou kariéru.
Jaké jsou tvoje vztahy s kolegy ve firmě a jak hodnotíš firemní kulturu TrustPay?
Vztahy s kolegy bych ohodnotil jako nadstandardní. Všichni jsou vzájemně velmi příjemní, usměvaví a přátelští. Myslím si, že za to mohou i časté teambuildingové aktivity, na kterých si naše firma zakládá. Pravidelně máme jarní grilování, podzimní guláš, zimní bowling a letní teambuilding s přenocováním. Zároveň máme i menší teambuildingy v rámci oddělení, což je velké plus pro mezilidské vztahy. TrustPay nejsou jen kolegové, ale z velké části i přátelé.
Máš nějaký zábavný moment z práce v TrustPay?
Těch by bylo mnoho, ale nejsou vhodné ke zveřejnění 😊 Asi první, co mi přijde na mysl, je, když jsem začal pracovat s naším interním ticketovacím systémem a přišel pokyn na odblokování karty zákazníka. Vyhledal jsem si v našich postupech, co mám kde udělat, udělal jsem to a s velkou spokojeností jsem dokončený ticket vrátil zadavateli s textem „karta je doblokována“, což velmi překvapilo kontrolu a občas si mě stále dobírají s tím, co ještě doblokuji. 😀