Results

TrustPay announces new partnership with MuchBetter

Computer users and programmers have become so accustomed to using Windows…

TrustPay announces new partnership with MuchBetter

Computer users and programmers have become so accustomed to using Windows…

TrustPay announces new partnership with MuchBetter

Computer users and programmers have become so accustomed to using Windows…

Maximálně jednoduchá integrace!

Vyberte si integraci podle vlastních potřeb a preferencí i bez programátorských kapacit.

API

Nemáte programátorské kapacity? Žádný problém.

Bezplatné pluginy

Využívá-li váš e-shop některý z redakčních systémů, neváhejte využít naše bezplatné pluginy pro redakční systémy.

TrustPay doplněk (zpoplatněný)
Instalační manuál a často kladené otázky
PrestaShop 1.7 plug-in
PrestaShop 1.6 plug-in
Instalační manuál – PrestaShop
Opencart V2 plug-in
Opencart V3 plug-in
Instalační manuál – Opencart
Woocommerce plug-in
Instalační manuál – Woocommerce
Zencart plug-in
Instalační manuál – Zencart
Xcart plug-in
Instalační manuál – Xcart
Magento plug-in
Instalační manuál – Magento
Webareal
Instalační příručka – modul Webareal

Tvůrci e-shopů

Následující tvůrci e-shopů mají platební bránu TrustPay implementovanou do svých e-shop/e-commerce řešení – vy se tak vyhnete nutnosti implementace.

Podporované účetní systémy

Využíváte známé účetní programy? TrustPay výpisy splňují standard XML výpisů, které přijala Slovenská bankovní asociace. Naše výpisy můžete jednoduše importovat do následujících účetních systémů:

Často kladené
otázky

Je možné integrovat platební bránu do mobilní aplikace?

Postupujte samozřejmě v souladu s manuálem API.

Co je AccountID, tajný klíč a kde je najdu?

a). Pro obchodní portál:

AccountID je 10místné číslo ID Projektu, které najdete ve svém obchodním portálu v sekci Nastavení – Technické nastavení – ID Projektu.

Tajný klíč (Secret Key) je uveden v obchodním portálu v sekci Nastavení – Technické nastavení – Tajný klíč.

V případě, že má obchodník zřízeno více než jen jeden projekt, Secret Key je pro každý účet unikátní.

b). Pro Internet banking:

AID představuje vaše TrustPay číslo účtu 210XXXXXXX, které najdete prostřednictvím hlavního panelu: „Účty“ – „Detaily“ – „Číslo účtu”

Tajný klíč (Secret Key) je uveden v TrustPay Internet bankingu. K tomuto údaji má přístup aktivní disponent účtu prostřednictvím hlavního panelu: „Účty“ – „Detaily“ – „Tajný klíč“.

V případě, že má obchodník zřízeno více než jen jeden účet, Secret Key je unikátní pro každý z nich.

Jak má vypadat notifikační URL?

Notifikační URL musí být ve tvaru http:// nebo https://. Přesné znění adresy vám poskytne váš programátor nebo webdesignér.

Pokud jste instalovali plugin z naší stránky, plugin přepisuje tuto URL podle své potřeby, proto je možné nastavit jakoukoli URL.

Neaktualizuje se mi status objednávky, v čem je problém?

Pro správné aktualizování objednávek je nutné povolit URL notifikace v nastaveních účtu. Je to adresa stránky, na které chcete přijímat notifikace o platbě prostřednictvím protokolu http.

Přijímat lze i e-mailové notifikace.

Pokud jste instalovali plugin z naší stránky, plugin přepisuje tuto URL podle své potřeby, proto je možné nastavit jakoukoli URL. Notifikace však musí být zapnuté.

Notifikace si aktivujete následujícím způsobem:

a). Pro obchodní portál:

  1. Nastavení – Technické nastavení – sekce „URL a e-mailové notifikace“
  2. Vyplňte URL pro notifikace (např. URL e-shopu https://www.eshop.cz) a vyberte „Api verze 2“ z rolovacího seznamu
  3. Uložit změny

b). Pro Internet banking:

  1. Nastavení – Vybrat účet – Zobrazit
  2. Povolit URL notifikace vybráním možnosti „Version2“ z rolovacího seznamu a nastavit jakoukoliv URL (např. URL vašeho e-shopu ve tvaru https://www.eshop.cz)
  3. Uložit změny TrustPay
Zákazník mi zaplatil, mohu mu odeslat zboží. A kde najdu údaje o platbě?

Objednávku můžete vyřídit po přijetí notifikace o platbě, která zajišťuje aktualizování stavu objednávky v e-shopu a garantuje úspěšné zpracování platby. Detaily platby najdete v rozhraní, do kterého vám byl zřízen přístup.

a). Pro obchodní portál:

Přehled uskutečněných bankovních převodů a karetních plateb můžete prohlížet v sekci „Transakce“

b). Pro Internet banking:

Přehled uskutečněných bankovních převodů můžete prohlížet v sekci „Transakce – Historie“. V záložce „Karetní autorizace“ si můžete prohlížet historii karetních transakcí.

Platba je v stavu „Zpracovává se“. Co to znamená?

Platba nebyla úspěšně zaplacena, protože zákazník nedokončil proces platby, zavřel okno platby. Tento stav se do dvou dní změní na status „Odmítnuto“

Nefungují mi platby, v čem je problém?

a). Používáte-li plugin ze stránky TrustPay:

Doporučujeme vám zkontrolovat, zda jste nainstalovali správný plugin určený pro uživatele TP Internet Bankingu nebo TP obchodního portálu podle toho, do kterého rozhraní vám byl zřízen přístup.

V případě, že se vám nedaří problém odhalit, kontaktujte zákaznickou podporu na podpora@trustpay.eu a zašlete nám, jaký konkrétní plugin jste nainstalovali, screen z nastavení modulu a problém prověříme.

b). Pokud jste integrovali pomocí API dokumentace:

Doporučujeme vám zkontrolovat, zda je vaše implementace brány TrustPay v souladu s TrustPay API manuálem: https://doc.trustpay.eu/.

V případě, že neumíte problém odhalit, kontaktujte zákaznickou podporu na podpora@trustpay.eu a zašlete nám HTTP request platby s parametry (GET a POST) a my problém prověříme.

c). Využíváte-li hotové e-shopové řešení

Doporučujeme vám kontaktovat svého webdesignéra a nefunkčnost platební brány ověřit spolu s ním.

Chci platební bránu pro další e-shop. Jak mám postupovat?

a). Pro Obchodní portál:

Pro novou webovou stránku je potřeba zřídit nový Projekt. Žádost je třeba zaslat jednatelům společnosti či uživatelům s administrátorským právem přes panel Nastavení – Moje projekty – Přidat. Po schválení obdržíte potvrzující zprávu o vytvoření nového projektu.

Pro nový projekt je též třeba nastavit bankovní účet pro zasílání výplat v části Finanční nastavení. Abyste mohli začít přijímat platby od zákazníků na přidaný e-shop, je potřebné, aby vám webdesignér/programátor nastavil ostrý provoz podle API manuálu, nebo abyste si nainstalovali plugin.

b). Pro Internet banking:

Pro novou webovou stránku je potřeba zřídit nový účet TrustPay. Ve smyslu obchodních podmínek TrustPay není možné využívat jeden účet pro vícero webových stránek. Žádost je třeba zaslat jednatelům / majitelům účtu přes správu v Internet bankingu ve znění:

Tímto žádám o zřízení nového TP účtu:

měna:

www:

předmět podnikání:

služba: TrustPlatby: ano/ne, TrustKarty: ano/ne

Při posuzování žádosti bude provedena kontrola webové stránky. Před odesláním žádosti je nutné dokončení a zpřístupnění nového e-shopu. Po schválení obdržíte potvrzující zprávu o vytvoření nového účtu.

Abyste mohli začít přijímat platby od zákazníků na přidaný e-shop, je potřebné, aby vám webdesignér/programátor nastavil ostrý provoz podle API manuálu, nebo abyste si nainstalovali plugin.

Více otázek

Otázky k integraci?

Kontaktujte nás