Results

TrustPay announces new partnership with MuchBetter

Computer users and programmers have become so accustomed to using Windows…

TrustPay announces new partnership with MuchBetter

Computer users and programmers have become so accustomed to using Windows…

TrustPay announces new partnership with MuchBetter

Computer users and programmers have become so accustomed to using Windows…

14. října 2022

Platby na dva kliky: Klíč k úspěšnému prodeji

autor: TrustPay
Sledujte nás:

V dnešním moderním světě zaměřeném na technologie se způsoby, jak lidé platí neustále mění. Spotřebitelé používají v současnosti k nákupu zboží a služeb nejčastěji své PC a smartphony, jejichž prostřednictvím se snaží zaplatit pohodlně, bezpečně a hlavně co nejrychleji.

S vývojem e-commerce se stále formuje také chování zákazníka a konkrétně i jejich postoj k ukládání karetních dat u vybraných obchodníků, na které si držitelé karet stále více zvykají.

Platby na dva kliky jako základ moderního ekosystému obchodu

Proces shromažďování a ukládání platebních údajů pro budoucí použití, známý jako „card on file“ nebo „platby na dva kliky“, je pro moderní ekosystém obchodu zásadní.

Platby na dva kliky jsou transakce, kde držitel karty autorizuje obchodníka k uložení svých platebních údajů z karty a následně k tomu držitel karty zmocní téhož obchodníka k účtování poplatků z uloženého účtu zákazníka (tokenizace).

Platby na dva kliky mohou být transakce iniciované držitelem karty, který žádá obchodníka o uskutečnění transakce (platba za zboží v obchodě, po telefonu nebo online) nebo v případě dohody s majitelem karty, iniciované obchodníkem (například platby na splátky).

S růstem a rozšiřováním podnikání je stále větší pravděpodobnost, že si jako obchodník naleznete základnu pravidelných zákazníků, kteří si pro zjednodušení dalšího nákupu rádi u vás v e-shopu uloží svá karetní data. Tento trend je stále oblíbenější hlavně v některých odvětvích jako prodej kosmetiky, oblečení, přepravy a mnoha dalších.

Zvyšte míru konverze a počet dokončených objednávek

Každý online nákup vyžaduje použití informací z karty, přičemž neustálé vypisování těchto dat může být pro vašeho zákazníka unavující a v některých případech jej může dokonce až odradit od nákupu. Pravé proto, byste svým zákazníkům měli nabídnout jednodušší zážitek z objednávky a celkového nákupu, jelikož při platbách na dva kliky si platební brána zapamatuje údaje karty a při nejbližším nákupu zákazník zaplatí už jen na dvě kliknutí. Zvyšte tak míru konverze a počet dokončených objednávek.

Platby na dva kliky také mohou urychlit proces platby zachováním informací o preferovaném způsobu platby a tak usnadňují návštěvníkům nejen pravidelné zadávání objednávek, ale také budování důvěry ve vás jako obchodníka.

Platby na dva kliky neboli „card-on-file“ se staly součástí každodenního života nakupujících. Zákazníci ukládají své karty z několika důvodů, ale hlavně kvůli pohodlí a rychlosti platby. Každodenní nakupující tak platí online bez potřeby fyzické karty, což jim přináší rychlý a bezproblémový zážitek z nákupu. Po vydání nové karty si její držitel však musí individuálně tyto účty aktualizovat.

 

Chcete-li se dozvědět více, kontaktujte TrustPay tým na podpora@trustpay.eu.

Mohlo by vás zajímat

Zvyšte počet dokončených nákupů v e-shopu s novou funkcí – Restart platby
Zvyšte počet dokončených nákupů v e-shopu s novou funkcí – Restart platby. Naše platební brána nyní uživatelům umožňuje platbu zopakovat v případě, že jejich prvotní platba byla zamítnuta. Platební brána vyzývá uživatele k dalším pokusům o zaplacení.
Economy
author: TrustPay
Nová verze naší platební brány je tu!
V TrustPay je pro nás klient a jeho spokojenost na prvním místě. I proto jsme usilovně pracovali na tom, aby naše platební brána odrážela nejnovější trendy a současně pro váš e-shop poskytovala komfort, přehlednost a jednoduchost implementace.
Economy
author: TrustPay
Jak přizpůsobit e-shop pro zahraniční zákazníky?
Hodnota evropského e-commerce trhu byla na konci roku 2020 odhadována na více než 700 miliard EUR, přičemž téměř čtvrtina hodnoty e-commerce transakcí byla vygenerována právě nákupy od zahraničních obchodníků.
Economy
author: TrustPay