Results

TrustPay announces new partnership with MuchBetter

Computer users and programmers have become so accustomed to using Windows…

TrustPay announces new partnership with MuchBetter

Computer users and programmers have become so accustomed to using Windows…

TrustPay announces new partnership with MuchBetter

Computer users and programmers have become so accustomed to using Windows…

28. září 2022

Zvyšte počet dokončených nákupů v e-shopu s novou funkcí – Restart platby

autor: TrustPay
Sledujte nás:

Zvyšte počet dokončených nákupů v e-shopu s novou funkcí – Restart platby. Naše platební brána nyní uživatelům umožňuje platbu zopakovat v případě, že jejich prvotní platba byla zamítnuta. Platební brána vyzývá uživatele k dalším pokusům o zaplacení.

Při použití funkce Restart platby bude tedy vašemu klientovi nabídnuta možnost zopakovat pokus o zaplacení toutéž nebo jinou platební kartou. Opakovaný pokus o platbu je možné provést 3krát.

Jak to funguje?

  1. Zákazníkovi byla zamítnuta první platba
  2. Brána mu nabídne platbu zopakovat
  3. Zákazník platbu dokončí

Aktivujte si Restart platby

Tuto funkci nemáte nastavenu automaticky. Chcete-li si Restart platby aktivovat, nastavení můžete provést pro jednotlivé projekty/URL ve vašem obchodním portálu v sekci:

NASTAVENÍ –> TECHNICKÉ NASTAVENÍ –> Nastavení karetních plateb –> Povolit opakovaný pokus o platbu

TrustPay - nastavenie funkcie Reštart platby

Vraťte zákazníka do hry a zvýšte počet dokončených plateb!

Máte-li zájem o další informace k této funkci, kontaktujte náš tým na podpora@trustpay.eu

Mohlo by vás zajímat

Jak přizpůsobit e-shop pro zahraniční zákazníky?
Hodnota evropského e-commerce trhu byla na konci roku 2020 odhadována na více než 700 miliard EUR, přičemž téměř čtvrtina hodnoty e-commerce transakcí byla vygenerována právě nákupy od zahraničních obchodníků.
Economy
author: TrustPay
Co jsou to opakované nebo „recurring“ platby?
Opakované platby a možnost předplatného udržuje zákazníky a obchodníky ve spojení a tím se stává jedním ze způsobů, jak si vzájemně udržet dlouhodobé vztahy, a zároveň to umožňuje podnikům, které nabízejí předplatné, trávit více času poskytováním svých produktů a služeb a méně času správou plateb.
Economy
author: TrustPay