Results

TrustPay announces new partnership with MuchBetter

Computer users and programmers have become so accustomed to using Windows…

TrustPay announces new partnership with MuchBetter

Computer users and programmers have become so accustomed to using Windows…

TrustPay announces new partnership with MuchBetter

Computer users and programmers have become so accustomed to using Windows…

20. července 2021

Co jsou to opakované nebo „recurring“ platby?

autor: TrustPay
Sledujte nás:

Opakované platby a možnost předplatného udržuje zákazníky a obchodníky ve spojení a tím se stává jedním ze způsobů, jak si vzájemně udržet dlouhodobé vztahy, a zároveň to umožňuje podnikům, které nabízejí předplatné, trávit více času poskytováním svých produktů a služeb a méně času správou plateb.

Takto si můžete díky platební bráně ulehčit práci s přijímáním plateb, protože se finanční prostředky strhávají samy, aniž byste se vy nebo vaši zákazníci o to museli starat.

Opakovaná platba je v podstatě trvalý platební příkaz, jen s tím rozdílem, že se týká plateb kartouJde o ideální stav, protože vaši zákazníci nemusejí pamatovat na zasílání plateb za každý další zakoupený produkt nebo měsíc služby. Opakované platby umožňují automatické strhávání peněz z jejich účtu, a to tak často, jak je to třeba. Nastavení opakujících se plateb vám dává možnost automatického prodeje produktů nebo služeb a optimalizuje zážitek z platby.

Opakované platby se řídí obchodním modelem, ve kterém se zákazníci a obchodníci zapojují do trvalého vztahu a nikoli jednorázového nákupu. Zákazníci zadají své fakturační údaje jen jednou a tím udělují obchodníkovi povolení účtovat jim výdaje v dohodnuté frekvenci.

Pomocí opakovaných plateb je možné periodicky, nebo na vyžádání, strhávat finanční prostředky z karty po autorizování počáteční platby.

Pro jaké podnikání se hodí opakované platby?

Opakované platby se hodí pro jakýkoliv typ e-shopu nebo podnikání, kde je nutné pravidelné provádění plateb. Jde o různé předplatné nebo služby s měsíčními poplatky, a to na jakékoliv časové období v závislosti na obchodním modelu.

Proces je třeba iniciovat počátečním prodejem nebo autorizací karty a může vypadat takto:

  • zákazník vybere na vašem webu možnost opakovaných plateb
  • následně musí přijmout smluvní podmínky a počkat na autorizaci
  • nakonec musí zadat údaje o své kartě a potvrdit platbu

Od této chvíle mu budou poplatky účtovány automaticky za určité období nebo do zrušení předplatného.

TrustPay - opakované platby

Jaké jsou výhody opakujících se plateb?

  • Vy, jako obchodník, můžete mít jistotu, že platby obdržíte včas, a o to snadněji si budete moci předpovědět tok svých financí – například, když si u vás odběratel objedná předplatné na celý měsíc nebo případně celý rok, můžete počítat s tím, že takovouto částku skutečně obdržíte.
  • O platby se vůbec nemusíte starat a vždy vám k určitému datu peníze dorazí samy.
  • Existuje i možnost nastavit si bezplatné zkušební období tzv. „free trial “, aby vaši zákazníci měli možnost se ohledně používání vašeho produktu nebo služby lépe rozhodnout.
  • Je to pohodlné a časově nenáročné.
  • Je snadnější vybudovat si pevné a trvalé vztahy se zákazníky, což následně vede k jejich vyšší životní hodnotě.
  • Vaši zákazníci si mohou předplatit více plánů najednou, což zvyšuje konverzi a zlepšuje výkonnost vaší firmy.
  • Uživatelé mohou rychle zaplatit pouhým jedním kliknutím.

Opakované platby podléhají přísným požadavkům karetních systémů VISA a Mastercard a obchodník musí mít vždy klientův souhlas a informovat ho o všech parametrech opakované platby. Takto předcházíme případným rizikům zneužití peněz ze strany obchodníka.

Platební brána TrustPay nakládá s citlivými karetními údaji podle bezpečnostního standardu PCI DSS. Znamená to, mimo jiné, že obchodník nemá přístup k celému číslu platební karty zákazníka a data nemůže zneužít.

Máte zájem o další informace o opakujících se platbách a inkasech? Kontaktujte TrustPay na podpora@trustpay.eu.

Mohlo by vás zajímat

Optimalizace platební brány, aneb jak snížit míru odchodů zákazníků z košíku
Opuštění nákupního košíku je stále velkým bojem obchodníků s vysoce alarmující 80% průměrnou mírou nedokončení online nákupu. Je důležité vytvořit plynulou a bezproblémovou zkušenost zákazníka s nákupem s cílem zvýšení počtu konverzí a snížení počtu zákazníků, kteří ze stránky na poslední chvíli odcházejí.
Economy
author: TrustPay
Bezpečné nakupování na internetu
Nejen technologie, ale i aktuální světová pandemická situace změnily naše nákupní chování. Čím dál tím víc preferujeme online nákupy na internetu před návštěvou kamenné prodejny.
Economy
author: TrustPay
Jak přizpůsobit e-shop pro zahraniční zákazníky?
Hodnota evropského e-commerce trhu byla na konci roku 2020 odhadována na více než 700 miliard EUR, přičemž téměř čtvrtina hodnoty e-commerce transakcí byla vygenerována právě nákupy od zahraničních obchodníků.
Economy
author: TrustPay