Results

TrustPay announces new partnership with MuchBetter

Computer users and programmers have become so accustomed to using Windows…

TrustPay announces new partnership with MuchBetter

Computer users and programmers have become so accustomed to using Windows…

TrustPay announces new partnership with MuchBetter

Computer users and programmers have become so accustomed to using Windows…

24. ledna 2023

Obchodní portál – uživatelské přístupy

autor: TrustPay
Sledujte nás:

Obchodní portál je moderní a inovativní rozhraní /back-office/, kde mohou naši klienti na jednom místě spravovat nastavení platební brány, projekty, prohlížet transakce, grafy a statistiky, zůstatky nebo sledovat výplaty. Na našem portálu pro obchodníky existuje několik uživatelských přístupů v závislosti na oprávněních, která chcete jednotlivým zaměstnancům přidělit.

Na našem portálu pro obchodníky existuje několik uživatelských přístupů v závislosti na oprávněních, která chcete jednotlivým zaměstnancům přidělit.

V následujícím blogu vám představíme různé typy přístupů, které portál nabízí.

TrustPay - obchodnícky portál - náhľad
Obchodní portál – náhled

 

Typy uživatelských přístupů podle hierarchie

Ředitel / statutární orgán

Statutární zástupce má nejvyšší oprávnění a může přistupovat ke všem údajům a nastavením v obchodním portálu a měnit je. Může také přidávat projekty/URL a přidávat nebo měnit účet, na který je obchodník vyplácen, nebo měnit frekvenci těchto výplat.

Pomocí tohoto typu přístupu můžete také ukončit spolupráci, a tím „ukončit“ účet jako jediný v hierarchii.

U statutárního zástupce společnosti, který je zároveň majitelem účtu, shromažďujeme také doklady KYC /“know your customer“/, což jsou doklady totožnosti, jako je občanský průkaz nebo cestovní pas a doklad o adrese trvalého bydliště, a provádíme také online ověření prostřednictvím naší online aplikace. *

* Ověření totožnosti osoby jednající jménem společnosti se podle platných právních předpisů Slovenské republiky vyžaduje u finančních institucí. Ověření prostřednictvím ověřovacího odkazu trvá přibližně 1,5 minuty a provádí se jednoduše prostřednictvím chytrého telefonu.

Se statutárním přístupem můžete na portálu také přidávat a odebírat další uživatele.

Admin / administrátor

Admin může měnit nastavení a přistupovat ke většině údajů na portálu obchodníka. Tento přístup obsahuje v podstatě stejné pravomoci jako statutární přístup s výjimkou:

  •  změna nebo přidání účtu na vyplácení
  •  ukončení účtu

Při přidávání uživatele s administrátorským přístupem je také nutné nahrát takzvané dokumenty KYC / „know your customer“/ přímo v obchodním portálu.

Finanční oddělení

Uživatel s finančním přístupem vidí již uložená nastavení, ale nemůže je měnit. Díky tomuto přístupu můžete stahovat výpisy transakcí a měnit frekvenci vyplácení prostředků.

Finanční oddělení má přístup k datům a nástrojům, které potřebuje ke správě plateb a transakcí, které obvykle potřebuje k výkonu své agendy. Například právo vrátit platbu nebo manuální vytváření výpisů. Uděluje se většinou účetním společnosti.

Technické oddělení

Uživatel s přístupem „Technical“ má přístup k nástrojům a datům potřebným ke správě a údržbě systému. Například změna a vložení klíčů API, přizpůsobení vzhledu platebního okna, notifikace a další technická nastavení. Tento přístup je vhodný pro programátory, vývojáře nebo správce e-shopu.

Podpora

Podpora má přístup k informacím a nástrojům potřebným k poskytování pomoci a řešení problémů klientů. Patří sem například stahování reportů a možnost vrácení peněz – „refund „. Nemůže však změnit žádné nastavení. Přístup je ideální pro vaši zákaznickou podporu.

Řešení sporů

S tímto přístupem můžete prohlížet transakce a další údaje, ale na rozdíl od podpory nemůžete transakce vracet. Prohlížení výpisů je možné, ale stahování je zakázáno

Pasivní přístup

Jedná se o přístup, který slouží pouze k prohlížení dat a informací, bez možnosti jejich úpravy nebo jakéhokoli zásahu do již uložených nastavení.

TrustPay - obchodnícky portál - pasívny prístup
Typy prístupov v Obchodníckom portáli

Několik pravidel na závěr:

  • Počet uživatelů s různými pravomocemi v projektech není omezen.
  • Není možné kombinovat typy přístupu pro jednoho uživatele v jednom projektu.
  •  Jeden uživatel může mít různé typy přístupu k různým projektům. V rámci jednoho projektu však může mít pouze jeden typ přístupu.
  •  Uživatel musí mít jedinečnou e-mailovou adresu.
  •  Přidání nového uživatele do projektu je možné v rámci obchodního portálu v sekci „Uživatelé“. Přidat ho mohou pouze statutární nebo administrátorské přístupy.
  •  Pokud se jedná o přidání stávajícího uživatele (tj. již má např. finanční přístup k jednomu projektu), může jej statutár nebo administrátor přidat k jinému projektu, a to přímo v obchodním portálu pomocí: „Uživatelé – Správa uživatelů“, kde lze vyhledat konkrétního uživatele a přidat jej k libovolnému projektu. Stejně snadno může uživatele také odstranit.

Rozdělení přístupů je nutné pro bezproblémové a zejména bezpečné používání obchodního portálu. Pokud máte jakékoli dotazy nebo nejasnosti při výběru správného přístupu pro členy vaší společnosti, obraťte se na náš tým na adrese podpora@trustpay.eu  a my vám rádi poradíme.

 

 

Mohlo by vás zajímat

Našim klientům pomáháme růst a s nimi rosteme i my
Společnost TrustPay za poslední rok představila spousty fantastických změn, kterými jsme vyslechli potřeby našich partnerů a přinesli jsme na trh nové a lepší služby.
Economy
author: TrustPay
Jak v TrustPay vyplácíme peníze vybrané za platby od vašich zákazníků?
Co je výplatní účet a kde si ho mohu nastavit? Provedeme vás celým procesem a možnostmi vyplácení.
Economy
author: TrustPay
Okamžitá výplata: Vaše peníze vyplácíme na počkání
Chceme pro vás jen to nejlepší, a proto jsme vám ulehčili přístup k výplatám. Zavedli jsme novinku, díky které si můžete vybírat peníze z účtu, kdykoliv to potřebujete.
Economy
author: TrustPay