Results

TrustPay announces new partnership with MuchBetter

Computer users and programmers have become so accustomed to using Windows…

TrustPay announces new partnership with MuchBetter

Computer users and programmers have become so accustomed to using Windows…

TrustPay announces new partnership with MuchBetter

Computer users and programmers have become so accustomed to using Windows…

26. srpna 2024

Jsem zákazník a zaplatil jsem prostřednictvím TrustPay.

Health
author: TrustPay
Follow us:

Zaplatil jsem přes TrustPay ale obchodník mi neposkytl zboží/službu. V případě, že jste vyplnili všechny údaje ve Vaší platbě, platba byla zpracována úspěšně a obchodník obdržel Vaše peníze, TrustPay Vám v této záležitosti neumí pomoci. V takovém případě je třeba se obrátit přímo na obchodníka. V případě, že jste zapomněli vyplnit některé údaje ve Vaší […]

Zaplatil jsem přes TrustPay ale obchodník mi neposkytl zboží/službu.

V případě, že jste vyplnili všechny údaje ve Vaší platbě, platba byla zpracována úspěšně a obchodník obdržel Vaše peníze, TrustPay Vám v této záležitosti neumí pomoci. V takovém případě je třeba se obrátit přímo na obchodníka.

V případě, že jste zapomněli vyplnit některé údaje ve Vaší platbě, Vaše platba mohla skončit v našem systému jako neidentifikovatelná. Takovou platbu nelze manuálně identifikovat. Takové platby jsou proto automaticky vráceny odesílateli do 3 pracovních dnů (prosím nezapomeňte, že samotná platba může trvat několik dní).

Pokud jste neobdrželi Vaši neidentifikovatelnou platbu zpět na Váš bankovní účet do 8 pracovních dnů a také jste nedostali zboží/službu od obchodníka, kontaktujte nás prosím prostřednictvím kontaktů na naší stránce.

Zaplatil jsem přes TrustPay a chci své peníze zpět.

V případě, že jste vyplnili všechny údaje Vaší platby, platba byla úspěšně zpracována a obchodník obdržel peníze, TrustPay Vám v této záležitosti neumí pomoci. V takovém případě je třeba se obrátit přímo na obchodníka.

26. srpna 2024

Jsem obchodník a už využívám TrustPay k přijímání plateb.

Health
author: TrustPay
Follow us:

Kontaktoval mě zákazník, že mi zaplatil. Platbu neeviduji. Jak mám postupovat? Požádejte Vašeho zákazníka, aby Vám poskytl potvrzení o platbě, abyste si mohli zkontrolovat detail platby. V případě, že zákazník vyplnil všechny údaje platby, platba byla úspěšně zpracována a Vy jste neobdrželi Vaše peníze, prosím, zkontrolujte si Váš TrustPay Internet banking nebo Obchodnický portál. V […]

Kontaktoval mě zákazník, že mi zaplatil. Platbu neeviduji. Jak mám postupovat?

Požádejte Vašeho zákazníka, aby Vám poskytl potvrzení o platbě, abyste si mohli zkontrolovat detail platby.

V případě, že zákazník vyplnil všechny údaje platby, platba byla úspěšně zpracována a Vy jste neobdrželi Vaše peníze, prosím, zkontrolujte si Váš TrustPay Internet banking nebo Obchodnický portál.

V případě, že Váš zákazník zapomněl vyplnit nějaký údaj platby, platba mohla skončit v našem systému jako neidentifikovatelná. Takovou platbu nelze manuálně identifikovat. Takové platby jsou proto automaticky vráceny odesílateli do 3 pracovních dnů (prosím nezapomeňte, že platba jako taková může trvat několik dní).

Co mám dělat, když jsem si zablokoval přístup k TrustPay účtu?

Kontaktujete TrustPay Zákaznickou podporu.

Brána TrustPay je nefunkční.

Často kladené otázky ohledně integrace najděte zde.