FAQ category: Brána TrustPay – zákaznická podpora
Jsem zákazník a zaplatil jsem prostřednictvím TrustPay.
Zaplatil jsem přes TrustPay ale obchodník mi neposkytl zboží/službu. V případě, že jste vyplnili všechny údaje ve Vaší platbě, platba byla zpracována úspěšně a obchodník obdržel Vaše peníze, TrustPay Vám v této záležitosti neumí pomoci. V takovém případě je třeba se obrátit přímo na obchodníka. V případě, že jste zapomněli vyplnit některé údaje ve Vaší […]
Zaplatil jsem přes TrustPay ale obchodník mi neposkytl zboží/službu.
V případě, že jste vyplnili všechny údaje ve Vaší platbě, platba byla zpracována úspěšně a obchodník obdržel Vaše peníze, TrustPay Vám v této záležitosti neumí pomoci. V takovém případě je třeba se obrátit přímo na obchodníka.
V případě, že jste zapomněli vyplnit některé údaje ve Vaší platbě, Vaše platba mohla skončit v našem systému jako neidentifikovatelná. Takovou platbu nelze manuálně identifikovat. Takové platby jsou proto automaticky vráceny odesílateli do 3 pracovních dnů (prosím nezapomeňte, že samotná platba může trvat několik dní).
Pokud jste neobdrželi Vaši neidentifikovatelnou platbu zpět na Váš bankovní účet do 8 pracovních dnů a také jste nedostali zboží/službu od obchodníka, kontaktujte nás prosím prostřednictvím kontaktů na naší stránce.
Zaplatil jsem přes TrustPay a chci své peníze zpět.
V případě, že jste vyplnili všechny údaje Vaší platby, platba byla úspěšně zpracována a obchodník obdržel peníze, TrustPay Vám v této záležitosti neumí pomoci. V takovém případě je třeba se obrátit přímo na obchodníka.
Cenník poplatkov
Pre viac informácií o platobnej bráne ZADARMO si pozrite Fair Usage Policy